Šluknov informuje o rekonstrukci a stěhování radnice

Publikováno: 3.4.2017 Autor: radka.tumova

Město Šluknov informuje občany okolních měst a obcí o plánovaném zahájení komplexní rekonstrukce budovy radnice na náměstí Míru 1, která bude zahájena 1. 4. 2017.

V této souvislosti dojde v první polovině měsíce března 2017 ke stěhování všech odborů a kanceláří, které mají na radnici sídlo, do náhradních prostor městské ubytovny v Království čp. 10 (starostka, tajemnice, Odbor vedení města, Odbor rozvoje a ŽP, Odbor ekonomický, Odbor vnitřní správy a Odbor správy majetku), částečně pak do prostor pečovatelských bytů v Lužické ulici čp. 1093, naproti nádraží ČD (Odbor vnitřní správy - úsek sociální práce).

Úřední dny a hodiny zůstávající nadále zachovány: pondělí a středa 7.30 - 11.30 a 12.30 - 16.30 hod., mimo úřední hodiny jen po předchozí dohodě.

V náhradních prostorách by měl městský úřad sídlit do poloviny roku 2018, kdy je plánováno dokončení rekonstrukce radnice. O obnovení provozu v budově radnice bude veřejnost opětovně informována.

Odbor stavební úřad zůstává nadále umístěn v dosavadních prostorách na náměstí Míru čp. 285.

Městská policie bude mít rovněž nadále své sídlo v dosavadních prostorách budovy radnice na náměstí Míru 1.

Více informací, včetně kompletního seznamu kontaktů na jednotlivé odbory a zaměstnance a odkazů na on-line mapy na umístění náhradních prostor městského úřadu, najdete na stránkách www.mesto-sluknov.cz

Děkujeme občanům za pochopení, že v první polovině měsíce března 2017, kdy bude probíhat stěhování radnice, bude provoz městského úřadu částečně omezen.