Primáni rumburského gymnázia na startu

Publikováno: 8.11.2013 Autor: radka.tumova
Primáni rumburského gymnázia na startuVe dnech 9. až 11. 9. se žáci I.A zúčastnili svého prvního „zájezdu“, který nebyl jen tak obyčejný. Třicet studentů se jelo seznámit a sblížit, najít si nové kamarády a kamarádky. V Doubicích už na ně čekala paní, která je srdečně uvítala ve svém penzionu. Mohli si vybrat, s kým budou na pokojích. Poté na všechny čekal oběd v jídelně. Paní vedoucí uvařila svíčkovou. Všem velice chutnalo a po takovém sytém obědě si museli odpočinout na svých pokojích. Ráno začala snídaně formou švédského stolu, takže si mohli vybrat, co si ke snídani dají dobrého. Ten den měli jít jezdit na koloběžkách. Ujeli čtyři kilometry. Jízdu si moc užili. Pár jich spadlo či si nějak rozbili koloběžku, ale to je nezastavilo. Paní učitelka byla skoro jako jejich vlastní matka, protože když někdo spadl, tak ihned spustila vyšetřování, jestli někdo není zraněný. Studentům se na kurzu moc líbilo a chtěli by si ho zopakovat. Názory účastníků „Naše dny byly plné zábavy, her a výletů. Nejvíc se mi líbil výlet do skal a sjezd na koloběžce. Mé kamarádce se přihodila nehoda, praskla jí duše, obešlo se to bez zranění a koloběžku jí hned vyměnili. Penzion na mě působil příjemným dojmem, také jídelníček mi moc chutnal, paní Pitnerová vařila výborně. Seznamovací kurz se mi moc líbil.“ „Hodně se mi líbila třeba pyžamová párty, kterou jsme začali hned po večeři. Hráli jsme tam různé srandovní scénky. Druhý den jsme se vydali na dlouhý, ale krásný výlet na Tokání. Tam jsme si vypůjčili koloběžky a jeli jsme až k hájovně Saula, kde jsme koloběžky vrátili. Ujeli jsme čtyři kilometry, ale nám se to zdálo krátké. Večer jsme všichni slíbili, že budeme dodržovat desatero zákonů, všechno to bylo při svíčce.“ „Nejdřív strašně pršelo, ale odpoledne už ne tolik, tak nás paní učitelky Pokorná a Hlaváčová vzali na hřiště. Většina kluků hrála fotbal, my ostatní jsme si zahráli městečko Palermo. Večer byl také suprový. V klubovně jsme hráli společenské hry a taky jsme si měli vymyslet nějakou scénku pro ostatní. My jsme s dívkami udělaly scénku o Popelnici. Ostatní scénky nás také hodně pobavily. Před spaním jsme si vzali polštáře a deku do klubovny a tam jsme si povídali pohádky. Výlet byl dobrý a poznala jsem všechny děti. Naše třída je úžasná a doufám, že taková zůstane.“