Před nedávnem Agentura Pondělí popisovala nepříjemnou situaci, kdy řidič nedělního autobusového spoje jel o zhruba deset minut dříve a tím velmi zkomplikoval návrat klientů agentury domů z víkendového pobytu v Chřibské. Protože klienti tento spoj propásli, museli si objednat minibus taxi, což je stálo 1000 korun.
Po uveřejnění této zprávy se okamžitě ozvala ČSAD Semily s dotazem, proč si agentura oficiálně nestěžovala přímo jim na dispečink. To byla pravda, agentura žádnou oficiální stížnost nepodala, jelikož vnímala celý problém jako globální, s tím, že se poměrně často stává, že autobusy jezdí dříve, což je zejména pro klienty s mentálním postižením velký problém. Společnost ČSAD Semily slíbila, že celou věc prošetří. Skutečně se tak stalo a manažer dopravy Jiří Novotný zaslal následující vyrozumění.
„Po vytažení dat ze strojku je patrno, že řidič jel oproti jízdnímu řádu dříve. Problém zřejmě nastal v České Kamenici, kdy odbavoval cestujícího o čtyři minuty dříve. Má tam vyrovnávací čas a on zřejmě nepočkal a odjel o čtyři minuty dřív. Pak až do Chřibské nikoho neodbavoval, a tak na zastávce Chřibská ozdravovna byl o 5 až 6 minut dříve."
Pan Novotný slíbil proplatit náhradní dopravu a za pochybení řidiče se omluvil. Částku skutečně osobně přivezl. Agentura Pondělí toto vnímá jako velmi vstřícné gesto. Společnost ČSAD Semily tím dokazuje, že je ochotna a schopna hlídat si kvalitu svých služeb, což může každý její cestující jen uvítat.
Luboš Pavel