Šetřit lidem cestování z jednoho úřadu na druhý, to je jedním z cílů projektu Czech Point. Díky němu si občané mohou obstarat potřebné dokumenty na jednom místě, a to především ověřené výstupy z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, ale také výpis z evidence Rejstříku trestů. Od 1. 7. 2008 si navíc mohou živnostníci prostřednictvím terminálu Czech Point podat ohlášení živnosti, změnu provozovny nebo odpovědného zástupce.
Z aktuálních statistik vyplývá, že měsíc červenec byl prozatím nejúspěšnější měsíc projektu Czech Point. V celé republice se během prvního prázdninového měsíce vydalo celkem 81738 výpisů. K 3. srpnu je aktivních již 2301 kontaktních pracovišť, z toho 1411 je na obecních úřadech, 555 na pobočkách České pošty, 279 je na pracovištích Notářské komory, 49 na pracovištích Hospodářské komory a sedm na zastupitelských úřadech ČR v zahraničí.
Během měsíce července si lidé nejvíce žádali o výpisy z rejstříku trestů (cca 50000 výpisů) a o výpisy z katastru nemovitostí (cca 18500 výpisů).
Na Městském úřadě v Rumburku bylo k 30. červnu tohoto roku vydáno prostřednictvím Czech Pointu celkem 554 výpisů. Největší zájem je o rejstříky trestů - celkem 491 ks. Nejvíce vydaných výpisů v jednom dni bylo 16. Ze všech zájemců o výpisy jich jen třicet nemohlo z různých důvodů využít služeb Czech Pointu a muselo o ně požádat klasickou cestou.