Světové mistrovství v ledním hokeji před několika týdny skončilo a s ním také soutěž, kterou generální partner naší extraligy, akciová společnost Telefónica O2 Czech Republic, vyhlásil pro své zákazníky na prodejnách O2.
Účastníci soutěže formou vyplněného soutěžního lístku tipovali celkový počet diváků, kteří mistrovství zhlédli v hledištích moskevských hokejových stadionů. Hlavní cenou na každé prodejně O2 byly dva nádherné reprezentační hokejové dresy v bílé barvě. Na rumburské prodejně O2 se správnému počtu nejvíce přiblížily odhady pana Davida Vojáčka a paní Jany Forejtkové (na snímku). Oba tipující si odnesli svou výhru, dres hokejové reprezentace, a také námět sledování dalších sportovních klání prostřednictvím nové služby O2, kvalitní mnohaprogramové televize, která nepotřebuje žádné antény, klasické ani paraboly, pouze obyčejnou telefonní přípojku. Paní Forejtková po prohlédnutí všech čtyřiadvaceti televizních programů, které běží v prodejně na obrazovce nepřetržitě, usoudila, že tuto možnost doma využije.