Z dopisů čtenářů

Publikováno: 21.6.2001 Autor: red
Chtěla bych se s Vámi touto cestou podělit o špatnou zkušenost s firmou Ergo pana Starého na Jiříkovské ulici. Jedná se o prodejnu elektro a určitě si říkáte, co zrovna u nich může být negativního. Pokud si k nim jdete něco koupit - a nejsou to vůbec levné věci - tak to jsou ochota sama. Ale pozor, když je zboží vadné, nefunguje a vy ho chcete reklamovat. Za to přece jako zákazník nemůžete. Pak se setkáte s neochotou a neporozuměním. A tak si říkám, asi už mají své jisté a toto jsou pouze problémy. A tak bych chtěla, abyste přemýšleli, kde nakoupíte. Já už dnes vím, že zde si nekoupím už nic.

Bertlová

ODPOVĚĎ Dne 2.5.2001 nám p. Bertl přinesl mobilní telefon SIEMENS C35i v sadě TWIST na druhou opravu v záruce. Telefon jsme od něj převzali, vyřídili potřebnou dokumentaci a zaslali do autorizovaného servisu SIEMENS. V zákonné lhůtě 30 dnů jsme po dvacátém dni reklamační lhůty zjišťovali způsob reklamace. Bylo nám servisem sděleno, že telefon od nich byl odeslán 17.5.2001 kurýrní společností AUTOPOST č.b. 1080501084. Po telefonických rozhovorech (7x meziměsto) nám bylo sděleno, že se balík ztratil. Po dalších usilovných jednáních nám AUTOPOST potvrdil ztrátu. V daném okamžiku jsme se rozhodli, že zákazníkovi dáme námi zakoupený nový telefon s novou zárukou od data převzetí nového telefonu zákazníkem - tedy, že nenecháme zákazníka strastiplně jednat s AUTOPOSTEM o náhradě škody. Nechápeme, proč má zákazník pocit nepochopení a neochoty. Posouzení necháme na vás.

S pozdravem Vlastimil Starý

Pozn. redakce: K této odpovědi bylo přiloženo podepsané a orazítkované potvrzení firmy AUTOPOST o ztrátě výše uvedené zásilky.

SV.